• Υποστήριξη Πελατών

Προτεραιότητα και δέσμευση αποτελεί το να παρέχουμε σε όλους τους πελάτες μας τις πλέον σύγχρονες και αποτελεσματικές υπηρεσίες υποστήριξης και εξυπηρέτησης.

Pre Sales Υποστήριξη
Αν δεν μπορέσατε να βρείτε τις πληροφορίες που χρειάζεστε στην ιστοσελίδα μας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας. Συμπληρώστε την φόρμα στη σελίδα επικοινωνίας και ένας εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατόν.

Τεχνική Υποστήριξη
Επιλέξτε τις υπηρεσίες μας και αφήστε μας να φροντίσουμε για όλες τις τεχνικές σας απορίες, ενώ εσείς απολαμβάνετε την φροντίδα, την ασφάλεια και την ευκολία που προσφέρουν τα προϊόντα μας.

After Sales Υποστήριξη:

  • Εμπορική εγγύηση διάρκειας 1 έτους σε όλα τα προϊόντα
  • Πολιτική αντικατάστασης ελαττωματικού προϊόντος
  • Πολιτική αποζημίωσης του 100% της αξίας των αγορών
  • Συμβουλευτική υπηρεσία εφαρμογών

Συχνές Ερωτήσεις:

Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία,  η άρνηση παραλαβής παραγγελιών παρουσιάζει αυξητικούς δείκτες, βαραίνοντας κατ’ επέκταση πολλές επιχειρήσεις με πρόσθετα και ανούσια κόστη.

Βασιζόμενοι σε αυτούς τους δείκτες αφαιρέσαμε τη μέθοδο πληρωμής με αντικαταβολή, με σκοπό να διασφαλίσουμε την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών μας, προστατεύοντας έτσι και τους υγιείς πελάτες.

Στους χώρους αποθήκευσης και διακίνησης δεν διατίθεται τμήμα παραλαβής προϊόντων.

Στη σελίδα του κάθε προϊόντος θα βρείτε όλες τις σχετικές πληροφορίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Σε περίπτωση που έχετε επιπλέον απορίες, είμαστε διαθέσιμοι για την άμεση ενημέρωσή σας.

100% Προστασία αγορών με την εγγύηση της Techmar Holdings Hellas.